Praca zespołowa
Nowe technologie w nauczaniu pierwszej pomocy
Szkolenia połaczone z zabawą i konkursami
Nasze szkolenia są zgodne ze standardami Europejskiej Rady Resuscytacji dotyczącymi nauczania i implementacji resuscytacji
Posiadamy fantomy z podłączonymi czujnikami – w trakcie kursu wykorzystujemy urządzenia monitorujące pozwalające śledzić, jakość wykonywanej resuscytacji, wdechów, ucisków, co pozwala przeprowadzić debriefing po zajęciach i przekazać informację zwrotną.
Zakres zajęć:
• “2 słowa” o prawie w pierwszej pomocy;
• bezpieczeństwo ratownika, miejsca zdarzenia i poszkodowanego;
• podstawowy skład apteczki pierwszej pomocy;
• telefon alarmowy i kontakt z dyspozytorem medycznym;
• wywiad SAMPLE, ABC (akronim najważniejszych czynności przy udzielaniu pierwszej pomocy)
• ocena podstawowych parametrów życiowych;
• układanie poszkodowanego w pozycji bezpiecznej;
• resuscytacja krążeniowo-oddechowa;
• resuscytacja krążeniowo-oddechowa z użyciem automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED);
• obsługa automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED);
• pierwsza pomoc w utracie przytomności i przy omdleniu;
• postępowanie przy zadławieniu;
• urazy i krwawienia;
• postępowanie przy oparzeniach;
• postępowanie przy udarze mózgu i udarze cieplnym;
• postępowanie podczas zawału mięśnia sercowego;
• postępowanie podczas napadu drgawek;
Zajęcia z udzielania pierwszej pomocy są doskonałym narzędziem kształcenia wśród dzieci i młodzieży umiejętności komunikacyjnych, pracy zespołowej, radzenia sobie ze stresem – uczestnicy w ich trakcie łączą się w zespoły, które z wykorzystaniem nabytej wiedzy teoretycznej muszą udzielić w czasie praktycznej scenki pozoracyjnej pierwszej pomocy „poszkodowanym”. W efekcie zespoły wzmacniają swoje kompetencje miękkie i kluczowe: komunikacji w grupie, radzenia sobie w sytuacjach stresowych (ratują życie poszkodowanego w trakcie bardziej zaawansowanej, trudniejszej sytuacji powypadkowej), podziału zadań w zespole (1 osoba dzwoni po pomoc, 2 osoba tamuje krwotok, 3 osoba zbiera wywiad, zabezpiecza poszkodowanego itd.)
Jednocześnie nasze fantomy oceniają procentowo jakość prowadzonych działań ratowniczych
– pozwala to zakończyć zajęcia grą zespołową z konkursem dla pracowników.
Każda oferta dopasowywana jest indywidualnie do oczekiwań szkoły.
Po szczegóły zapraszamy do kontaktu:
784 612 032
cisneklate@fundacjarysy.pl
Dobrze jest uczyć dzieci już od najmłodszych lat, w jaki sposób wzywać pogotowie i zareagować w trudnej sytuacji. Rozwijamy w uczestnikach od najmłodszych lat poczucie obowiązku niesienia pomocy innym.
W trakcie warsztatów skupiamy się na poprawnym wezwaniu karetki pogotowia, podaniu kluczowych i najważniejszych informacji, ćwiczymy RKO na fantomie dostosowanym do siły dziecka, z wykorzystaniem AED (nawet dziecka może nauczyć się je uzywać! I dobrze, aby od najmłodszego się tego uczyło).
Zajęcia profilaktyczne
Zajęcia profilaktyczne z naszymi ratownikami i ratowniczkami mają na celu uświadomienie najmłodszym niebezpieczeństw mogacych ich spotkać w szkole, w trakcie drogi do domu, w trakcie ferii i obozów letnich, aby zdawały sobie sprawę jak dzielnie ich unikać i przy okazji zadbać o bezpieczeństwo innych.
Po szczegóły zapraszamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania!
784 612 032
cisneklate@fundacjarysy.pl
Nasze szkolenia są zgodne ze standardami Europejskiej Rady Resuscytacji dotyczącymi nauczania i implementacji resuscytacji
Posiadamy fantomy z podłączonymi czujnikami – w trakcie kursu wykorzystujemy urządzenia monitorujące pozwalające śledzić, jakość wykonywanej resuscytacji, wdechów, ucisków, co pozwala przeprowadzić debriefing po zajęciach i przekazać informację zwrotną.
Czas: 8 godzin
Zakres zajęć:
• “2 słowa” o prawie w pierwszej pomocy;
• bezpieczeństwo ratownika, miejsca zdarzenia i poszkodowanego;
• podstawowy skład apteczki pierwszej pomocy;
• telefon alarmowy i kontakt z dyspozytorem medycznym;
• wywiad SAMPLE, ABC (akronim najważniejszych czynności przy udzielaniu pierwszej pomocy)
• ocena podstawowych parametrów życiowych;
• układanie poszkodowanego w pozycji bezpiecznej;
• resuscytacja krążeniowo-oddechowa;
• resuscytacja krążeniowo-oddechowa z użyciem automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED);
• obsługa automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED);
• pierwsza pomoc w utracie przytomności i przy omdleniu;
• postępowanie przy zadławieniu;
• urazy i krwawienia;
• postępowanie przy oparzeniach;
• postępowanie przy udarze mózgu i udarze cieplnym;
• postępowanie podczas zawału mięśnia sercowego;
• postępowanie podczas napadu drgawek;
Jednocześnie nasze fantomy oceniają procentowo jakość prowadzonych działań ratowniczych
– pozwala to zakończyć zajęcia grą zespołową z konkursem dla pracowników.
Na życzenie klienta nasza Fundacja przygotuje i omówi zagadnienia dotyczące udzielania pierwszej pomocy biorąc pod uwagę środowisko pracy usługobiorcy.
Każda oferta dopasowywana jest indywidualnie do klienta.
Po szczegóły zapraszamy do kontaktu:
784 612 032
szkolenia@fundacjarysy.pl
Nasze szkolenia są zgodne ze standardami Europejskiej Rady Resuscytacji dotyczącymi nauczania i implementacji resuscytacji
Posiadamy fantomy z podłączonymi czujnikami – w trakcie kursu wykorzystujemy urządzenia monitorujące pozwalające śledzić, jakość wykonywanej resuscytacji, wdechów, ucisków, co pozwala przeprowadzić debriefing po zajęciach i przekazać informację zwrotną.
Czas: 16 godzin
Etap 1
8 godzin. Zakres zajęć:
• “2 słowa” o prawie w pierwszej pomocy;
• bezpieczeństwo ratownika, miejsca zdarzenia i poszkodowanego;
• podstawowy skład apteczki pierwszej pomocy;
• telefon alarmowy i kontakt z dyspozytorem medycznym;
• ocena podstawowych parametrów życiowych;
• układanie poszkodowanego w pozycji bezpiecznej;
• resuscytacja krążeniowo-oddechowa;
• resuscytacja krążeniowo-oddechowa z użyciem automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED);
• obsługa automatycznego defibrylatora zewnętrznego (AED);
• pierwsza pomoc w utracie przytomności i przy omdleniu;
• postępowanie przy zadławieniu;
Zakończone grą zespołową z konkursem dla nauczycieli.
Etap 2
8 godzin.
Zakres zajęć:
Zagadnienia dotyczące m.in. ran, krwawień, krwotoków, urazów kończyn i stawów oraz oparzeń, stany nagłe i zachorowania: udar mózgu, bóle w klatce piersiowej oraz padaczka/drgawki.
• wywiad SAMPLE, ABC (akronim najważniejszych czynności przy udzielaniu pierwszej pomocy)
• urazy i krwawienia;
• postępowanie przy oparzeniach;
• postępowanie przy udarze mózgu i udarze cieplnym;
• postępowanie podczas zawału mięśnia sercowego;
• postępowanie podczas napadu drgawek;
Jednocześnie nasze fantomy oceniają procentowo jakość prowadzonych działań ratowniczych
– pozwala to zakończyć zajęcia grą zespołową z konkursem dla pracowników.
Na życzenie klienta nasza Fundacja przygotuje i omówi zagadnienia dotyczące udzielania pierwszej pomocy biorąc pod uwagę środowisko pracy usługobiorcy.
Każda oferta dopasowywana jest indywidualnie do klienta.
Po szczegóły zapraszamy do kontaktu:
784 612 032
szkolenia@fundacjarysy.pl
Po szczegóły zapraszamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania!
784 612 032
cisneklate@fundacjarysy.pl
Kontakt
784 612 032
cisneklate@fundacjarysy.pl
Referencje










SZKOLIMY NA SPRZĘCIE
Nasz nowoczesny sprzęt i dedykowana aplikacja pozwalają na:
Automatyczne wyświetlanie informacji zwrotnych – feedback:
W aplikacji wyświetlają się informacje zwrotne dotyczące jakości, głębokości, prędkości i częstotliwości uciśnięć oraz wentylacji.
Grywalizację zajęć! – inteligentna punktacja i wytyczne
motywujące uczestników zajęć do poprawy swoich wyników.
Zawody w trybie konkursowym – radzenie sobie ze stresem!
Każdą sesję treningową możemy zakończyć konkursem lub wyścigiem z nagrodami. Uczestnicy szkolenia mogą doświadczyć sytuacji udzielania pierwszej pomocy w warunkach stresu, gdy adrenalina buzuje im w żyłach.


Współpracowaliśmy z:









